Grill express PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED

Grill Express kohustub kaitsma Teie privaatsust ning tagama Teie isikuandmete ohutu ja kohusetundliku töötlemise.

Siin kirjeldatakse põhimõtteid, kuidas seda tehakse, ning infot selle kohta, mida kogutakse, kui Te:

kasutate meie veebilehte www.grillexpress.ee;

vormistate tellimuse meie veebilehel;

teete päringuid meie veebilehel;

olete huvitatud koostööst meiega.

Isikuandmete definitsioon

Isikuandmed on kõik andmed, mis on seotud tuvastatava isikuga, keda saab otseselt või kaudselt tuvastada nendest andmetest lähtudes. Praegusel juhul need on isikuandmed, mida Te jagate meie veebilehe kaudu. Jagades oma isikuandmeid meiega, annate Te nõusoleku, et me tohime kasutada Teie isikuandmeid kooskõlas meie privaatsuspõhimõtetega. Veenduge, et olete neist põhimõtetest täielikult aru saanud, ja ärge kiirustage lugedes.

Kes me oleme?

Grill Express – kohvik aadressil Kopli 4, Tallinn, Eesti.

Firma nimi om OÜ KAI HESTIA

Aadress registri järgi: Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Maleva tn 2b-39, 11711.

Registrikood: 10243850

Kuidas me kogume infot Teie kohta?

Me kogume infot Teie kohta siis, kui Te:

broneerite laua;

tellite kinkekaarti;

külastate kohvikut (eelistused, allergia jne);

liitute uudiskirjaga.

Mis tüüpi infot me Teie kohta kogume?

Teil võidakse paluda esitada oma isikuandmeid broneerimisel. Me kogume sellist infot, et saaks võimaldada Teil meie kohvikus einestada.

Kui Te tellite toitu, kogub Grill Express järgmist infot:

nimi või ettevõtte nimi;

e-posti aadress (vajalik broneeringu kinnitamiseks ning uudiskirja ja kampaania kohta tagasiside saamiseks);

telefoninumber.

Kui Te lõunastate meie kohvikus:

vastused turundusküsitlusele;

vastused küsitlusele.

Kui Te külastate meie veebilehte:

Grill Express kogub automaatselt infot Teie seadme ja tarkvara kohta. See info võib koosneda järgmistest andmetest:

seadme tüüp (näiteks mobiiltelefon, arvuti, sülearvuti, tahvelarvuti);

küpsised;

operatsioonisüsteem;

IP-aadress;

brauseri tüüp;

info brauseri kohta (näiteks tüüp, keel, ajalugu);

domeeninimed;

juurdepääsu aeg;

seaded;

viitavad URL-id;

muu teave Teie seadme kaudu teenuste osutamiseks, nagu kirjeldatud neist privaatsuspõhimõtetes.

Asukohateave:

Kui Te kasutate meie veebilehte, siis me võime koguda teavet teie asukoha kohta (näiteks linn või linnaosa).

Karjäär:

Kui Te olete huvitatud töötamisest koos meiega, siis võite saata oma CV e-posti aadressil info@grillexpress.ee See info võib koosneda järgmistest andmetest:

isikuandmed;

töökogemus;

haridus;

palga ajalugu;

muud asjakohased detailid.

Me kasutame seda infot Teie päringu hindamiseks. Me võime hoida infot ka edaspidiseks kasutamiseks. Kontakteeruge meiega e-posti info@grillexpress.ee kaudu, kui Te ei soovi enam, et me hoiaks infot Teie kohta.

Kuidas Teie isikuandmeid kasutatakse?

Me kasutame Teie isikuandmeid alati seaduslikul alusel kas sellepärast, et see on vajalik broneeringu kinnitamiseks, või sellepärast et see on meie seaduslikes huvides. eespool kirjeldatud info on meile vajalik selleks, et teada saada Teie vajadustest ja pakkuda Teile parimat teenindust eelkõige järgmistel põhjustel:

sisemine arvestus;

et saata Teile selliseid e-kirju nagu broneeringu kinnitamine ja einestamisjärgne tagasiside;

meie toodete ja teenuste paremaks tegemine;

et saata Teile uudiskirja, kui Te otsustasite sellega liituda.

Me saame kasutada seda infot veebilehe seadistamiseks vastavalt Teie huvidele.

Kellel on ligipääs Teie infole?

Me ei müü ega saada teie isikuandmeid edasi ega jaga neid ühelgi muul viisil kolmandate isikutega. Kõik isikuandmed, mida me Teilt küsime, on kaitstud kehtiva seadusega.

Kolmandad isikud, kelle info ilmub meie veebilehel, võivad kasutada muid küpsiseid. Pöörake tähelepanu, et me ei reguleeri selliste kolmandate isikute tegevust ega andmeid, mida nad koguvad ja kasutavad. Soovitame üle vaadata selliste kolmandate isikute privaatsuspõhimõtted.

Te võite iga hetk piirata oma isikuandmete kogumist ja kasutamist.

MÜÜGITINGIMUSED

  1. ÜLDSÄTTED
    1.1. Käesolevad OÜ Kai Hestia e-pood (edaspidi:Grill Expess) müügitingimused (edaspidi: tingid) kehtivad Grill Expess-st ostmisel veebiaadressilt www.grillexpress.ee
    1.2. Toodete müüja on OÜ Kai Hestia (edaspidi: müüja), aadress Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Maleva tn 2b-39, 11711. registrikood 10243850, e posti aadress info@grillexpress.ee, telefon +372544 70 900 Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja OÜ Kai Hestia toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
    1.3. Müüja aadress on kirjas Grill Expess veebisaidil.
    1.4. Müüjal on õigus muuta tingimusi ilma ette teatamata avaldades uued tingimused veebilehel www.grillexpress.ee. Uued tingimused ei mõjuta juba sõlmitud lepingute sisu. Kliendile ja müüja õigussuhtele kohaldatakse tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
    1.5. Tellimuse vormistamisel kinnitab klient, et on nõus käesolevate tingimustega ning kohustub neid täitma.
    1.6. Toodete piltidel Grill Express veebikeskkonnas ja mobiilirakenduses on vaid illustreeriv tähendus. Toodete põhiomadused on kirjeldatud tootekaardil.
    1.7. Grill Express klienditeeninduse e-posti aadress on info@grillexpress.ee. Grill Express klienditeenindus töötab E-R 10:00-17:00 (v.a riigipühadel).
    1.8. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigi õigust ning Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
  2. TELLIMUSE ESITAMINE
    2.1. Veebikeskkonna kasutamiseks peab klient külastama veebilehte https://www.grillexpress.ee.
    2.2. Klient valib Grill Express-st välja soovitud toote/tooted ja lisab tellimusse.
    2.3. Klient valib tellimuse üleandmise koha ja ajavahemiku.
    2.4. Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkonnas. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.
    2.5. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.
    2.6. Müüja alustab tellimuse täitmist pärast seda, kui klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
    2.7. Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.
    2.8. Müüjal on õigus täielikult või osaliselt loobuda kinnitatud ja tasutud tellimuse täitmisest, edastades sellekohase teate kliendi e-posti aadressile koos põhjendusega. Nimetatud juhtudel tagastatakse kliendile täitmata tellimuse osa maksumus 14 päeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
  3. TOOTE/TELLIMUSE HIND JA MAKSEVÕIMALUSED
    3.1. Toodete hinnad Grill Express-s on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Pakendi maksumus 0,20 eurot tk on hinna sees. (karp, foolium jne).
    3.2 Toodetele kehtivad ostu sooritamise hetkel Grill Express-s kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, kehtib tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind. Oluline, et klient kontrolliks enne tasumist tellimuses kajastatud hindu vastavad punktile.
    3.3. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses Grill Express-s näidatud viisidel:
    3.3.1 Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Coop и LHV.
    3.3.2 Visa/Mastercard (krediit)kaardimaksed
    3.4. Tasumine toimub väljaspool e-poodi – turvalises keskkonnas (krediit)kaardiga tasumisel või pangalinguiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja (krediit)kaardi andmetele.
    3.5 Grill Express on isikuandmete vastutav töötleja, Grill Express edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Swedbank AS-le.

4.  TELLIMUSE KÄTTESAAMINE

4.1. Tellimusi saab kätte kliendi poolt tellimuses valitud restoranist (edaspidi: Grill Express väljastuspunkt).

4.2. Tellimuste kättesaamine restoranis:

4.2.1. Kohvik võtab tellimusi vastu Grill Expressi kassa kaudu kõikidel nädalapäevadel (pühadel vaata infot 1 – 2 päeva jooksul kohviku kodulehelt või facebooki lehelt.) kell 11.00-23.00. Grill Expressis võetakse tellimusi vastu esmaspäevast pühapäevani telefonil +372 544 70 900 kell 11.00-21.30.

4.2.2. Tellimuse saab klient kätte tellimuse numbri esitamisel.

4.2.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse tellimuse numbri ja selle alusel on tellimuse kätte saanud.

4.2.4. Müüja hoiab tellimusi kuni sama päeva lõpuni (s.o kuni 22.00). Kui klient tuleb tellimusele järele hiljem kui tellimuses määratud ajavahemikul, peab ta arvestama, et tooted on jahtunud. Kui klient ei tule sama päeva lõpuni tellimusele järele, loetakse klient tellimusest loobunuks. Müüja ei hüvita kliendile loobutud tellimuse/toote maksumust.

4.3. Tellimuste /toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek.

4.3.1. Tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus kontrollida toodete vastavust tellimusele.

4.3.2. Kui tooted on defektsed, tuleb sellest koheselt teavitada müüja tugiteenust ning defektsed ja tellimata tooted viivitamatult kohvikusse tagastada.

4.3.3. Toodete kahjustumise ja kadumise risk läheb üle kliendile tellimuse/toote kättesaamise hetkest.

5.KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. Müüja töötleb kliendi poolt e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, telefon) eelkõige tellimuse täitmiseks vastavalt.

6.LEPINGUST TAGANEMINE
6.1. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kohaldata taganemisõigust lepingule:
6.1.1. mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti;
6.1.2. mille esemeks on sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud.

7.PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS


7.1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
7.2. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni vastavalt punktile 4.3 Tellimuse kättesaamisel või e-posti teel aadressile info@grillexpress.ee E-kirjas või kirjalikus pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Müüja kohustub pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused ei ole ostjast sõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on kliendi põhjustatud, peab klient selle koheselt kõrvaldama.
7.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest (sealhulgas kätte toimetamise viivituse eest), kui need on tingitud asjaoludest, mis ei tulenenud müüjast.
7.4. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Endla 10A, 10122 Tallinn, www.ttja.ee ) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või kohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.